love isn't a game you play, and if you do play it then your always going to loose.



sitter på jobbet och har rast just nu, måste upp och röra på mig en sväng, röven värker. slutar halv fem och då ska jag hem och göra mat till familjen, om nu inte pappa redan gjort det :) har bara ätit nån macka till lunch så jag är vrålhungrig!

fåse vad jag hittar på idag, amanda ville att jag skulle komma till töre, så kanske åker dit om det inte blir allt för sent. känner mig som en gammeltant, somnar ju före fan varje kväll nu, men då vaknar jag tusen gånger på nätterna. låg vaken och vänta på hollywoodfruarna igår, men det tog nog fem min innan jag sov som en stock.

känner mig på mycket bättre humör idag faktiskt, får hoppas att det håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0