memory is a way of holding on to the things you love, the things you are, the things you never want to lose.



känner mig otroligt bakis, jag är helt jävla färdig. kom hem kl 5 imorse, och har vaknat för ett tag sen. jag tror faktiskt inte att nattjobb skulle vara något för mig :)

det skulle bli en lugn och mysig hemmakväll igår, vilket det var till en början. sen fick jag och fanny aggera chaufför till luleå. vi hann med en nära döden upplevelse och ganska mycket skratt, så det var nog värt att vi åkte.

idag ska jag inte göra ett skit, tror jag. möjlgtvis städa, promenera, äta och bara vara. det känns som att verkligheten verkligen har hunnit ikapp mig nu, vilket jag aldrig trodde skulle hända..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0