passion and satisfaction go hand in hand, and without them, any happiness is only temporary, because there’s nothing to make it last.



fredag ♥ nu väntar en fyra dagars ledighet, ska bli skönt, även fast jag hoppas på jobb ändå. fick tre dagar nästa vecka, så jag blev inte helt utan iaf, får vara glad för det :) slutade kl tre idag, och nu är jag då så rastlös att jag inte vet var jag ska ta vägen? hade typ hellre suttit på jobbet till nu så jag sluppit denna raslöshet.

och nu tänker jag meddela er om att jag letar lägenhet för fullt, kan inte tänka på något annat. är så sjukt ivrig att skaffe eget, igen. men den här gånger är det lite annorlunda, eller mycket annorlunda kan man väl säga. bra eller dåligt? kan inte bestämma mig. är blandade känslor, trodde aldrig att jag skulle skaffa en lägenhet själv. men men, saker förändras innan man ens hinner blinka.

så om det är någon som vet av en etta, kan ni väl hojta till! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Innan du ens hinner tänka menar du väl!

2010-11-12 @ 17:49:23
Postat av: Anonym

haha man bara älskar anonyma kommentarer ;)

2010-11-12 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0