sidan som går vidare har någon redan rivit av, så jag griper tag, i vita blad.



har varit nykter hela helgen, men då har man så mycket socker i kroppen så man mår dåligt över det istället. har ont i magen och är spyfärdig, kan inte kolla på något sött för då kräks jag. super man inte så att man ska slippa må illa och ha ångest, nä då äter man ihäl sig så man mår illa och får ångest över det istället. kanske det är dax att hitta ett sätt mellan drickandet och sockret. så att man iaf mår bra?

idag ska jag och heidi åka till amanda och kolla på deras nya bebis, en fransk bulldog ;) jag kommer bli förälskad! senare ikväll så ska jag till fanny och ha söndagsmys. och emellan allt det här ska jag hinna färga håret. känns som att det blir en bra söndag.


Kommentarer
Postat av: carro

har amanda fått en fransk bulldogg? blir så avundsjuk att jag blir irriterad, haha

2010-11-14 @ 15:44:26
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0