truth only means something when it's hard to admit.

jag är sjukt glad över att jag faktiskt har ett jobb, även om jag bara är timmis så är det grymt skönt att verkligen ha annat att göra på dagarna. det är faktiskt skrämmande hur jobbigt det är att komma hem från jobbet varje dag.

alla tankar, alla känslor och alla intryck kommer som en våg över mig så fort jag kliver in genom dörren och jag får liksom panik. vart ska jag ta vägen? och hur ska jag hitta den styrkan jag en gång hade? känner mig så liten och maktlös. allt känns bara svart.

jag är expert på att trycka undan allting, men det kanske är dax och låta allting komma nu?


Kommentarer
Postat av: carro

nej sandra, man ska trycka undan tills det är så långt borta att man hinner få nya bekymmer. låta allt komma fram, det är inte en bra idé!;D

2010-11-09 @ 00:58:00
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

men ska aldrig låta det komma fram!:D huvudregel nr 1 då det gäller känslor, haha!

2010-11-09 @ 12:32:58
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

då gråter man en skvätt, tyst i sin ensamhet så är man som ny sen! ;) hahahaha!

2010-11-09 @ 12:37:43
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Allex

jag tycker du ska låta det komma, för nån gång kommer det hur som helst. om inte så tror jag att det ligger kvar som någon slags tryckande ångest som är svår att bli av med. är väl motsatsen till expert på sånt, men jag finns här om du vill prata ♥

2010-11-09 @ 21:50:49
URL: http://alexandrafors.blogg.se/
Postat av: Jag

Tycker absolut du ska låta det komma. Inget kommer kännas bra först du släppt allt gammal groll. Du kommer bara gå och trampa. Du kommer TRO att du gått vidare...men sen inser du återigen att så inte var fallet. Och så blir det jobbigt igen, jobbigare tom, tror jag. Så mitt råd: LÅT DE KOMMA! Låt de FLÖDA!!! Hoppas det snart känns bättre :)

2010-11-10 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0