alltså svimma inte nu!

i helgen har jag slått alla rekord man kan ta när det gäller onyttig mat annat! tänkte göra en så kallad anna skipper lista. och kom ihåg, det är EN helg, inte en vecka, som man kan tro.

fredag: kyckligsallad från myggan, pizza, tacoköttfärs med tillbehör, chips & dipp, massvis med alkohol. och sist men inte minst, ett friscomål från max. slickade upp precis allt, sen blev det spyattack på toa för både mig och amanda.

lördag: pizza från fredagen, makaroner & bacon, stekt ägg & tomater, mackor, grillad kycklig, potatissallad & baguetter, popcorn, massa alkohol, nuggetsmål från max, massor med alkohol och på hemvägen från luleå smakade jag maxmat från gänget.

söndag: började dagen med en chipspåse, mackor med baconOST, lite pizza, MAXmat IGEN, chips och skruvar. är ju inte påväg i sängen ännu, så man vet ju aldrig vad som slinker ner.

det här är det värsta jag varit med om. nu fattas det bara en naken bild på min kropp, haha. vågen kommer jag aldrig mer att ställa mig på förrän jag har gått hundra promenader. man tappar ju omdömet då man är både full och bakis. det är som att ingenting spelar någon roll, helt likgiltig. och nu ska ni veta att jag annars äter rätt bra och nyttig mat, det här är extremt och sjukt. om man bortser från maten så har det annars varit en riktigt rolig helg :)

ska lägga upp lite bilder imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0