because, we all can use a little hope sometimes, you know.



har gått runt med en rejäl nervösmage hela dagen. har sysselsatt mig med gym så tiden skulle gå fortare. sen då telefonen väl ringer så får jag mycket glädjande nyheter, JAG FICK JOBBET! fan så skönt. ibland undrar jag hur jag kan ha sån tur efter allt elände jag ställt till med, och ställer till med då och då. gud tycker nog om mig trots allt ;)

börjar på onsdag, så nu ska jag bara njuta av min arbetslöshet. fast ärligt talat, jag längtar som fan efter att få jobba. att ha en rutin i vardagen är a och o. annars fungerar inte min hjärna, jag blir slö och slapp och tar mig inte för någonting alls.

känner ett enormt lyckorus just nu, så nu ska jag ta och hitta på någonting!


Kommentarer
Postat av: J

Vad kuul! :) vars har du fått jobb? :)

2010-10-08 @ 08:24:39
Postat av: sandra

tele :)

2010-10-08 @ 09:08:27
URL: http://sandrrrra,blogg.se
Postat av: p

nä men grattis till jobbet. vi lär nog synas där. jag jobbar där ja med. snygg är du så vem vet, vi kanske faller varandra i smaken :)för du är väl singel annu.

2010-10-12 @ 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0