FREDAG



känner mig helt helt lycklig idag, full av energi. härlig känsla! :) har varit igång ända sen sex i morse så jag börjar vara lite trött i skallen också, har varit en rätt intensiv dag. har hunnit med massa info på morgonen, en arbetsintervju, lunch på stan med vänner, stan med mamma och ett besök på hudverket.

och nu ska ni få höra. eftersom att min hy är sjukt jävla svinig och dålig just nu så blir jag skogstokig och på dåligt humör. börjar må psykiskt dåligt, vill inte ens gå upp ur sängen. så därför tog mamma med mig på hudverket och bokade en ansiktsbehandling och köpte svindyra produkter som ska göra mitt ansikte bra igen. bara för att jag ska må bra, har jag inte världens bästa världens BÄSTA mamma så säg?! ♥

nu ska jag vara en snäll dotter och hjälpa hon med paltmiddagen vi ska ha idag :) sen blir det fredagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0