It seems to me that if you or I must choose between two courses of thought or action, we should remember our dying and try so to live that our death brings no pleasure on the world.





då var det måndag igen och helgen gick riktigt fort må jag säga. hann ju knappt få fredag så var det måndag, men inte mig emot.

i fredags var jag hemma med mammsen och hade myskväll, såg idol och flotta lite. somnade rätt tidigt, är ju inte van att jobba ;) och på lördag hade jag och mamma en heldag i luleå med lite shopping, mys. sen kunde jag inte motstå festsuget, så det blev trots allt fest. vi var hos anna och förfesta och sen blev det hotellet, som var svinroligt för en gångs skull :)

låg bakis hela dagen igår, sov som en stock och somna tidigt. borde vara utvilad och må bra idag, men magkatarren kom som ett brev på posten! så jag kan knappt sitta rakt, me så går det då jag häller i mig alkohol. smällar man få ta! :)

känner mig otroligt rastlös, kanske man skulle hitta på någonting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0