love is a knife. can cut, scratch and prepare. but sometimes, it's useful. like opening the heart of another and getting inside.



jag säger bara en sak, fyfan så skönt att ha en vardag igen. något att stiga upp till, pengar som trillar in på kontot, ha människor runt omkring mig varje dag, lära mig massa nya saker. jag tror faktiskt jag kommer trivas på tele :) jag hoppas då det! är helt slut i huvudet idag då det har varit mycket nytt att ta in, plus att jag är sjuk.

så ikväll ska jag inte göra ett piss. jag ska ha lite egentid och bara ligga i soffan och mojsa ner mig till världens bästa tv kväll :)

- paradise
- greys
- kungarna av tylösand

kan det bli bättre? skulle inte tro det. eller jo, om jag fick min smak och lukt tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas dagen känns bättre med förkylningen. fan vad snygg du är. blir så där härligt varm i kroppen då jag ser dej

2010-10-14 @ 09:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0