skithöst

kul att kliva upp till ett iskallt hus och mötas av ett ännu ett vitt täcke som ligger över gräsmattan. och bilen slirar så man nästan åker i diket på väg till jobbet. vad är det som är bra med hösten, eller är det vinter? näfyfan. kallt, mörkt, depressions attacker. tacka vet jag sommarn!

men imorgon är det fredag och man brukar ju alltid vara lite uppåt en sån dag. i helgen ska jag inte göra ett piss, bara ta det lugnt och kurera mig. för på måndag ska jag vara fit for fight igen!

imorgon ska heidi få sitta och lära mig så det ska minsann bli skoj :) har varit helt slut i skallen idag av allt nytt som ska in och fastna. men det är bara kul!

nu ska jag ha lite egentid med mig själv, det är verkligen behövligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0