sometimes you have to be apart from the people you love, but that doesn't make you love them any less. sometimes it makes you love them more.



jag ska inte dricka på år och dar, alkoholen förstör mig så jävla mycket just nu, mitt psyke pallar inte mer. nykter i flera helger framöver, fyfan så skönt. har ju dock haft svinkul i helgen, men det är inte lika fullt roligt idag. tur att jag har haft fanny som sovkompis inatt.

känner mig så sjukt besviken, och ledsen på samma gång. känns som att jag inte vet vart jag ska ta vägen, har panik. vill bara härifrån just nu. jag ska duscha och sen bädda ner mig och inte röra mig ur fläcken på hela dagen. jag behöver sova känns det som, att vara vaken i det tillståndet jag är i nu är bara dumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0