sometimes you'never really realize how keeping quiet hurts



imrose då jag vaknade möttes jag av iskall kyla och snö till på köpet. jag kände redan då att det här dagen skulle bli skit, sprecis som den har blivit. allting har gått fel idag, ingenting har velat gå min väg. var skönt att komma ut och få håret fixat av sara iaf, då hann jag med några skratt. några skratt som jag absolut inte haft tillgång till hemma.

om ca en timme ska vi iaf till anton och hanna på middag :) svinkul då jag absolut inte kan andas eller känna någon smak! bara därför kommer det vara jättegod mat. åh, skulle kunna betala för att få smaken tillbaka.

och ikväll blir det en tidig kväll, börjar ju trots allt att jobba imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: p

vintern är härlig. skoter och slalom. jag kanske tar med dej på en skotertur.:) vi ses på jobbet. jag ska presentera mej när jag fått modet jag samlar på mej.

2010-10-12 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0