tandvärk från helvetet

gissa om jag har kunnat sova inatt? sovit i ca 1 timme sammanlagt. ni som har upplevt den värsta tandvärken av den värska vet nog vad jag pratar om. legat vaken och grinat i två timmar tror jag, men till slut gick det över och jag lyckades somna, MEN! jag vakna ju på en gång av att det börjar om igen, då trodde jag seriöst jag skulle dö den plågsammaste döden man kan dö.

fick en akuttid på morgonen så jag har påbörjat en rotfyllning, ska dit i november igen. JIPPIE! jag som älskar tandläkarn. men den här gången lyckades han iaf bedöva ordentligt. sen när bedövningen släppte har jag haft ondare än vad jag hade inatt, men det börjar bli bättre nu. ska bli kul och se vad räkningen hamnar på. haha, sjuk värld vi lever i. tandläkarvård borde väl räknas in i vanlig sjukvård, för hör inte munnen till övriga kroppen? jo jag tror det.

ska gå och göra iordning varma mackor, nu när jag äntligen kan äta lite mer ordentligt :) sen ska jag ha oth mys med mig själv, lite egentid behövs alltid.


Kommentarer
Postat av: jenfi

jag tog då xs, tyckte den var rätt normal i storleken :)

2010-10-05 @ 21:47:20
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: carro

jag vet exakt hur det känns & jag lider med dig!

2010-10-07 @ 02:29:47
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0