there was a time, when life was easy.



- 7 grader imorse då jag steg upp, vintern är verkligen här vilken sekund somhelst. jag hatar den här årstiden. mörkret, tröttheten, depressionen, tankar, rädsla, ja allt kommer på en gång det blir kallt och mörkt.

ändå ska jag ge mig ut på en promenad innan jag bänkar mig i soffan för tv från halv åtta till elva. behöver gå ut och rensa tankarna lite, brukar kunna kännas lite bättre för en stund då man sen kommer in igen. det är tur att jag jobbar varje dag i veckan så att jag bara har jobb i skallen under dagarna. och så går det fortare tills det blir helg.

längtar tills jag går hem från jobbet på fredag. då blir det att fira carro e, och på lördag så är det cattis tur :) vilket självklart innebär fest hela helgen! känns skönt att ha helgen planerad, och jag tror och vill att den ska bli kanoners.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0