when it comes to love, you've known a few crazies, but you always have your eye on one special person



då var det måndag igen, och alla är på sina jobb. här sitter jag och bara fördriver tiden. är så skönt då det är helg då man kan umgås med alla när som helst typ :)

har varit en lugn helg i helgen. i fredags var jag bara hemma med familjen, såg idol osv. i lördags var jag med carro och kim och såg modevisningen på folkan. sen åkte jag och hämta kinamat och åkte mot töre. vi var ett helt gäng hos robert och fanny, spela spel och drack lite vin :) det har varit så skönt och skippa baksmällan, som förövrigt verkar har blivt helt omöjlig för mig, fatta inte vad det är för fel.

ska väl bege mig ut på en promenad här strax, och sen försöka ta mig till kalix så att jag kan gyma. fick ju en veckas gratis träning på nova, som present att jag flyttat tillbaka till kalix ;) haha! inte mig emot, men nu kommer jag måsta köpa kort då veckan går ut. har saknat träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0