you can be anywhere when your life begins, when the future opens up in front of you. and you may not even realize it at first, but its already happening



gud vad dagarna går fort nu för tiden, speciellt då man är på jobbet, man hinner bara komma dit så ska man hem. men det är väl så det ska vara? :)

slutade kvart i tre idag, åkte raka spåret till hudverket och fick min efterlängtade ansiktbehandling. kan vara bland det skönaste jag varit med om, känner mig helt ren och fräsch. ska verkligen börja ta hand om mitt ansikte ordentligt nu. md produkterna är så sjukt bra så jag kommer aldrig sluta med dom, det får då kosta vad det vill. varför upptäckte jag inte dom tidigare?!

har precis smällt i mig mammas hemmagjorda köttbullar och nu väntar jag på att världens bästa fanny ska dyka upp, vi har ju nämligen våran tvkväll varje onsdag ;) mys.

förövrigt så bor jag i vardagsrummet här hemma, det pågår renovering i flickrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0