beneath the sheets of paper lies my truth, I have to go

har nu landat i kalix, nu bor jag hemma i flickrummet igen. och det är mycket blandade känslor.. nu måste jag börja om. ta tag i mitt liv och se till att det bli någorlunda bra innan jag kan börja stå på egna ben igen.

även fast det känns lite konstigt att flytta hem till flickrummet igen så måste jag erkänna att det är rätt mysigt. känner mig liten igen, och det är precis vad ja behöver göra för ett tag.

imorgon blir det arbetsförmedligen osv, försöka söka lite jobb här och var. ska anmäla mig på komvux också, matte b ska läsas upp så jag kan söka in till sjuksöterska såsmåningom. det blir nog bra det här, det måste det bli. och jag vet att det blir det..


Kommentarer
Postat av: carro

vi kan räkna matte tillsammans:D hihi

2010-09-14 @ 00:46:48
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0