enjoy this moment, for this moment is your life

jag finner absolut ingen inspiration till att blogga mera. kan vara för att mitt liv står rätt så still just nu. jag jobbar och går och väntar på att få åka hem. sista jobbdagen är på fredag, och det kommer att bli jobbigt att säga hejdå. det är iof mycket som ska hinnas med i veckan. vill hinna träffa alla nära och kära hära innan jag åker.

mamma och pappa kommer ner på fredag kväll, och sen börjar vi köra hem på lördag morgon. jag undrar om jag verkligen insett vad som händer? jag kan verkligen inte förstå att något så självklart bara har rasat. jag går och funderar dag ut och dag in, och jag känner faktiskt en liten rädsla av att jag ska flytta hem till kalix igen. vilket jag absolut inte borde göra.

och vad hade jag gjort utan min älskade moster?! tänk att jag får ha hela mitt liv här och att jag får bo här med henne. hon är guld värd ♥

nu ska jag ta en rejäl värktabablett och bädda ner mig i soffan och kolla på biggest loser, samtidigt som jag ska äta choklad. sen får jag se om jag kan jobba imorgon, tror jag har rätt så hög feber! har ont i varenda kroppsdel.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du borde ligga hemma och kurera hela dagen imorrn, så söt när du ligger där alldeles däckad i soffan hihi. Och klart du får bo här tills du åker och imorrn ska vi ha IDOL-kväll!

2010-09-07 @ 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0