let me tell you how it'd be, you won't get with this you see, cuz you can't handle me



dagen kunde inte ha börjat bättre, känner lite hopp i min enformiga vardag nu! :)

har hunnit med en morgonprom i solen, frukost och kaffe. nu sitter jag med matte boken brevid mig och ska snart dyka i den i några timmar. gud vad det är ovant att räkna, herregud. jag har glömt bort massor, men det är tur att jag har vänner som är riktiga mattesnillen ;)

känns faktiskt lite jobbigt att sitta och räkna när solen lyser in, och jag kan faktiskt inte låta bli att tycka om hösten lite just nu. det är ändå rätt mysigt att få klä på sig lite extra och frysa om kinderna när man är ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0