SHIT!

har varit hos min jobbcoach i morse, hon sparka mig i baken så att jag äntligen gick till komvux. fixat och klart, nu ska jag vara klar med matte b till 22 december. HAHA! jag tror nog att jag får utöka längden på kursen lite om jag ska klara nationella. jag och mina mattekunskaper alltså.

men nu känns det skönt att ha något att göra på dagarna, även om det inte är det allra roligaste man kan göra, men i slutändan kommer det bli bra. så i april söker jag in på högskola. känns skönt att ha en plan, och jag vet att jag kommer fullfölja den :) nu fattas det bara ett jobb eller lite akassa för att få allting att gå runt.

ska cykla på stan nu och köpa mig ett block, och kanske några fina pennor och sudd ;) känner mig ju som 7 år igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0