tisdag.


wiho, jag lever. idag ska jag ta tag i mitt liv och vakna ur mitt ide som jag verkar leva i. det ända jag gör är att sova, se tv och äta. vilket liv va?! jag har stigit upp klockan åtta idag, och det tyckte jag var ganska duktigt. haha!

vet inte om jag ska skratta eller gråta åt mig själv just nu? att gå från en fast och utvecklande jobb, till att springa på arbets och bara dagdrömma. det känns lite sådär ibland faktiskt, känner mig rätt misslyckad i vissa stunder, men what to do? bara att kämpa på nu.

ska gå ut och kolla om jag behöver skrapa bilrutorna, sen hämta ut ett par nya uggs jag beställt. tror till och med att jag ska ut och bränna fläsk och sola. det gör jag.


Kommentarer
Postat av: carro

det är inte det minsta roligt! haha

2010-09-22 @ 17:37:53
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: EMWA

fyfan vad jag känner igen mig!! hade samma problem för 2 år sedan.. sov, såg serier och festade på helgerna

2010-09-23 @ 23:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0