there is never a time or place for true love. it happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.



har levt i en drömvärld den senaste veckan, och det har varit underbart. imorgon åker jim tillbaka till västerås och jag blir kvar här, känns sådär. nu kan jag inte vänta längre, jag ska börja packa ner mitt liv i veckan och sen tänker jag inte stanna här länge till. det känns som att jag är påväg att hoppa på ett tåg mot lyckan, det här är rätt. och det känns så förbannat bra att jag verkligen insett det.

kommer säkerligen få betala dubbla hyror tills någon tar den här lägenheten, men det är skit samma. jag gör vad som helst just nu. vi har dessutom fått världens finaste lägenhet i västerås, en tvåa med mitt drömkök. hur bra kan det egentligen bli? jag kommer trivas som fisken i vattnet. allt är perfekt, helt nyrenoverad. åh, det bara spritter i kroppen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0