what would you try if you had no fear?



har jobbat på jungfrun idag, var som ett tag sen. sen har jag och mamma varit och gymmat. ska upp i tid imorgon för att hinna med ett gympass innan kvällsjobb på sjukan. nu är det färdiglatat, sådeså. har till och med promenerat från mig till stenbäcken idag efter gymmet, hur duktig är jag inte?

har precis slagit mig ner i soffan och är totalt död efter den här dagen, har stigit upp klockan fem dessutom. kommer sova riktigt gott inatt. om jag kan sova, har en hel del funderingar som jag måste ta tag i. och stora beslut som måste fattas, det är inte lätt det här. men det är världens chans, som jag verkligen borde ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0