always laugh when you can, it is cheap medicine.



vilken meningslös dag. har vaknat, varit på vårdcentralen i två timmar, gjort ärenden på stan. fick ångest då jag insåg hur mycket pengar det går på läkarbesök och medicin, fyfarao. om mina urinvägar skulle vara normala så skulle jag kunna bli rik. faktiskt.

åkte hem till grytan och åt lite middag och nu sitter jag i soffan hemma hos mig. det är fredag och jag har nog aldrig känt mig såhär ensam, hur ska jag klara det här? skulle egentligen varit i luleå ikväll med mina tjejor, men varken orken eller tiden fanns så nu sitter jag här och funderar på vad man ska hitta på. blir antagligen soffan, film, godis och mys. men jag klagar inte, för jag hade ändå inte orkat med något annat.

bara vänja sig, för jag ska klara av att vara nykter hela januari.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0