bort från verkligheten och leva loppan.



har precis packat färdigt, tror jag fått med mig allt. nu ska jag försöka bli trött och sova en liten stund innan klockan ringer kl TRE! flyget går sex, haha. vilken rolig tid, kommer vara som en zombie hela dagen imorgon. eller så blir det tvärt om.

ska bli så roligt och skönt att komma iväg ett litet tag nu. behöver slippa tänka på alla måsten om livet, ska ordna upp min orosmage direkt jag kommer hem. men nu ska jag bara ha roligt :D

ha en bra helg allihopa! det kommer jag ha.


Kommentarer
Postat av: Sara

Var det inte den här kvällen du hade på dig dem där ungdomsbyxorna? hahahaha. Du är såååå välkommen :)

2011-01-27 @ 22:21:51
Postat av: Anonym

haha ja kära moster! dom du inte hade upptäck ännu, hahaha. see you tomorrow ;)

2011-01-27 @ 22:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0