don't believe the things you tell yourself so late at night. you are your own worst enemy.



steg faktiskt upp ur sängen idag med en bättre magkänsla än vad jag gjort på flera flera dagar. fick lite energi och har slagit igång en premiärtvätt i min nya fina tvättmaskin. det går framåt i lägenheten nu och den börjar mer och mer se ut som ett hem, fast ännu är det ganska mycket kvar.

fick iaf färdigt sovrummet igår, så nu har jag ett rum som är helt klart. är så mysigt och fint, vill bara ligga och mojsa i sängen hela dagen, men jag har ju som sagt endel att göra.

ikväll ska jag försöka få hit någon som vill äta gomiddag med mig, det är ju trots allt trettondagsafton. dom flesta ska väl dricka ikväll, men för mig så är det färdigdrucket för ett bra tag framöver. orkar inte med all ångest som alkoholen ger mig, orkar inte heller med att jag blir störd i huvudet och tappar omdömet helt och hållet. ska försöka mig på att vara nykter hela januari. tror att det kan vara bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0