happy girls are the prettiest girls.



härligt att vara utan vatten i stort sett hela dagen, men nu är det äntligen tillbaka. man blir sjukt handikappad utan, man tror inte att man är så beroende som man är.

har precis druckit världens godaste kaffekopp. har hunnit vara ute i snön och promenera och sen har jag tränat lite på vardagsrumsgolvet. nu måste jag börja röra kroppen innan mina leder går av. ska börja gå på företagsträningen varje gång det är, plus massor med promenader. min kropp behöver det!

nu ska fortsätta grubbla på hur jag ska möblera i vardagsrummet, men det går inge bra. får vänta tills proffset kommer (pappa). han brukar kunna se det mesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0