if people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

vet inte riktigt vad det är för fel på mig, men jag har tryckt i mig en chipspåse på ca 20 min, lite godis och cola. jag är lite smått rädd, för jag skulle lätt kunna trycka mer. jag har nog bullemi, fast utan spyor då. usch.

ringde sjukhuset imorse och skulle säga att dom gärna kan ringa mig då dom behöver folk, då hade man turen och åkte på en hel helg, bara sådär :) så nu har jag fullt upp i helgen. jobbat kväll idag och det gick över förväntan, skönt. det sitter nog i ryggmärgen, man behöver bara fräscha upp minnet lite. gud så jag saknat stället. vad håller jag på med? sjuksköterskeprogrammet väntar ju på mig.

nu ska jag tvätta ansiktet med mina nya fina ansiktsprodukter som jag fick av världens bästa farmor och farfar idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0