jag behöver sömnpiller.

bra att ja börjar åtta imorgon och är klarvaken den här tiden. jag har hunnit se tre avsnitt av oth, vanligtvis somnar jag efter ett halvt avsnitt. vad ska ja sysselsätta mig med nu då? har laddat hem det första avsnittet av sons of anarchy, tänkte ge den serien ett försök eftersom att alla verkar gilla den.

men det finns ändå ingen serie som slår one tree hill. ingen serie har någonsin fått mig att gråta och få så ont i hjärtat, men just nu känner jag mig söndergråten och deprimerad. det känns som att alla känslor man har förstärks såhär på natten också. allt man har inom sig kommer upp och det känns som att man vill gråta i timmar. allt känns värdelöst på något konstigt sätt.

önskar att jag hade sömnpiller så att jag fick sova en stund innan jag måste upp. för det finns inget tecken på trötthet i min kropp. jag ska kliva upp och koka lite te tror jag, det kanske gör mig pumsig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0