måndag.



seriöst, jag skulle göra vad som helst för att få ett fast jobb. ibland så får jag sjukt ont i magen för att jag sa upp mig, jag hade fast jobb och höll på att utvecklas till något bättre än "bara" undersköterska. den sämsta egenskapen jag har är att jag tar på tok för snabba beslut ibland, vem vet hur livet hade sett ut nu om jag stannade kvar i västerås? åh, jag orkar inte tänka, blir tokig.

men samtidigt vet jag inte hur jag skulle ha klarat mig utan mamma,pappa och alla vänner? det hade nog aldrig gått, och jag klarar mig inte utan er nu heller. så det som är dåligt har ändå fört någonting bra med sig, eller hur man nu säger, men ni fattar.

är sjuk deppig idag, allt känns skit. är iof inget ovanligt att det gör det nu för tiden, men det går upp och ner. har varit hem och myst med mamma, ätit svingod laxpasta och degat i soffan. det fick mig att må bra för en liten stund. hon och pappa är så sjukt snälla, hjälper så fort det krisar sig. ni är verkligen bäst!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är det vi är till för. Kramar i massor.

2011-01-24 @ 23:58:38
Postat av: Mamma

Det är det vi är till för. Massor av kramar!!!

2011-01-25 @ 00:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0