no matter how serious life gets, you still gotta have that one person you can be completely stupid with.



jag har tagit mig en riktig tankeställare idag. jag vet vad jag vill och vad jag vill bli, sjuksköterska kommer vara min dröm så länge jag lever. men jag har inte orkat kämpa, så för ett tag gav jag upp den drömmen, men nu inser jag att jag måste kämpa. ska jag leva med att jag var lat och obrydd resten av mitt liv? jag kan inte jobba med något som inte gör mig glad. jag vill vakna upp varje dag och verkligen känna hur roligt det är att gå till jobbet, så kommer jag aldrig känna om jag inte utbildar mig vidare.

så nu ska jag ta tag i matte helvetet och ge mig fan på att klara den. det får ta hur länge det vill, ett år, två år. bara jag tar mig in på högskolan, till slut. jag vet att jag brukar klara av det jag ger mig fan på, det gäller bara att ha en bra inställning till allting.


Kommentarer
Postat av: jennfi

:((

2011-01-11 @ 17:42:27
Postat av: Ronja

Kör hårt !

Vården behöver fler som dig : )

Ps: Det är en ny jättebra matte lärare på komvux :D

2011-01-13 @ 04:01:54
URL: http://ronjiiss.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gilla

2011-01-13 @ 04:37:31
URL: http://johannamodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0