so this is the new year. and I don't feel any different.



har ju upptäckt min webbkamera, hoho!

har precis sminkat mig och tagit på mig normala kläder, känns som att det var bra ett tag sen. ska på nå möte på kommunen nu, och sen blir det fika på stan med amanda :) sjukhuset ringde imorse så imrogon blir det jobb där, blir så glad då dom ringer. känner lite lycka i kroppen idag, om man jämför med igår.

blev inte ens sur då ungjävlarna väckte mig klockan sju, otroligt. kanske var bra för mig att ta mig upp i någorlunda tid. bara för att jag säger så kommer dom väcka mig varje dag. jippie!

nu tycker jag att det kan bli fredag så att jag får åka och mysa i västerås i några dagar, jag längtar. jag behöver komma bort ett tag nu, kommer bli så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0