summering av 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
var ska jag börja?
Har du några nyårslöften?
det är ingen ide, håller dom aldrig.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
näe.
Vilka länder besökte du?
finland typ.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
inget speciellt.
Vad var din största framgång 2010?
framgång?! jag undrar om jag någonsin kommer få uppleva det igen.
Största misstaget?
vilket av dom?!
Bästa köpet?
hm, kommer inte på något speciellt.
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, mat, hyror, alkohol, utekvällar. ja sånt som pengar går till.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
det var varit väldigt mycket, kan inte riktigt sätta fingret på det.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Love the way you lie!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
väldigt mycket både och. jag var lycklig, sen kastade jag bort den lyckan för att pröva en ny. och idag sitter jag ensam. jag vet inte vad som hänt med mig, så vilsen som jag känner mig nu har jag aldrig varit med om. det har varit som en berg och dal bana. även om jag skulle försöka så går det inte att förklara.
Vad önskar du att du gjort mer?
lyssnat på andra, gett människor en andra chans, inte gett upp så lätt. listan skulle kunna göras lång.
Favoritprogram på TV
grey's anatomy.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
inget speciellt. fikade med vänner, var ledig och bara var. skulle gå på systemet, men det hade stängt pga nån vattenläcka så jag fick inte inviga det på min födelsedag.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
vinterstilen var väl svart, leggings, stickat, nitgrejer osv. sommarstilen, jeansshorts, blommigt och fladdrigt.
Den bästa nya personen du träffade?
fick många nya vänner under tiden jag bodde i västerås, så det måste vara dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0