the heart, like the mind, has a memory. and in it are kept the most precious keepsakes.



sitter på jobbet och ska kämpa på en timme till innan jag får gå hem för dagen. ska åka på stan och kolla på lite prydnader direkt jag slutar, och sen ikväll blir det (hör och häpna), BODY PUMP!

nu är det färdigtlatat för min del, och färdigätet. men redan igår så satt jag och sandra och drömde oss bort till matens och godisets värld. men vi lyckades stå emot, gäller bara att komma över dom här jäkla sugen. sen går det nog lättare. man kanske till och med hinner till beach 2011 det här året? ;) I hope so

jag längtar tills man kan börja springa och promenera på bar mark, fan så skönt. det här är nog den längsta vintern genom tiderna. saknar faktiskt västerås fina spring och promenadställen, såna fina ställen är svåra att hitta här i kalix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0