what do you do when you know something's bad for you, but you still can't let go?



har jyrat på med sandra och amanda ikväll. har fått skratta så jag har fått ont i magen, dom där ungarna är så jävla roliga, haha. tur att man har världens roligaste vänner som alltid får en att skratta, även om man är nere.

gick förbi mariannes skor idag, kollade in i skyltfönstret och där stod dom, the lovers of my life. eller hur jag nu ska uttrycka mig! sprang in och köpte dom direkt, även fast jag egentligen borde spara varenda krona. men tänk att skor kan göra en så lycklig, det är faktiskt ganska sjukt. köpte hårfärg också, så nu ska ja fräscha upp mig lite. ser ut som en påse skit.

skulle behöva sola, fixa håret, gå på ansiktsbehandling, gå ner några kilon, bleka tänderna, köpa nya kläder.. skulle kunna göra listan lång, så jag avslutar nog nu. ska bädda ner mig och fortsätta med min favvoserie som får mig att bli alldeles varm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0