whatever.



jag har börjat sova bort halva dagarna nu när jag inte jobbar så mycket, får ångest så imorgon ska ja ställa klockan tidigt och gå ut och gå. har varit sjukt duktig när det gäller promenader och slisk. har inte ätit något skit på typ två veckor, förutom i söndags, men det var inte alls mycket, börja må illa direkt.

men nu är det andra bullar, är svinsugen på allt som är flottigt och sött. så idag ska jag unna mig en pizza och lite godis tror jag ;) man får.

känner mig mycket gladare idag än vad jag varit på länge. har bjudit pappa på lunch idag och sen har jag städat, har till och med sminkat mig som jag inte gjort på år och dar känns de som. ska åka och handla lite strax och sen ikväll får jag se om de bli hockey eller vad de blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0