why can't everything just work out? for once.



att man hinner tänka mycket då man är vaken såhär på natten. tror jag har hunnit tänka mig igenom hela mitt liv. det finns så mycket man vill och önskar, så det är nog bäst att inte tänka allt för mycket, men ibland går det inte att låta bli.

har varit hem och ätit middag tidigare och efter det har jag tillbringat resten av kvällen hos heidi och alle. älskar att vara hos dom. jag mår så bra då jag är där, jag glömmer bort alla bekymmer och skrattar mest hela tiden.

ska slå på oth och försöka bli bli trött. tänker sova ut imorgon, MEN då finns det ju risk att barnen här uppe sätter igång ca åtta. händer det idag igen går jag upp i bara sovtröja och trosor och vrider nacken av dom. ska man aldrig få sova ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0