GODNATT! och klockan är tre på dagen.



kom fram kring tio imorse, och har max sovit en timme sammanlagt. blev en lång färd med snöstorm och skit, men det gick bra till slut. tur att jonne var så snäll som lät mig ta med mig hela mitt liv, och sen hjälpte han, jim och sebbe att lasta ur. tack!

har hyrt ett förråd och lastat in allt där, ALDRIG MERA FLYTT. jag är totalt slutkörd, vill bara dö då jag tänker på att det blir flytt igen om ca två veckor, men då kommer vi äntligen få oss ett hem. nu är jag som en luffare som luffa runt hos folk och sover lite här och var, haha. men det går bra det med. 

nu behöver jag sömn, går knappt att tänka klart. allt känns bara upp och ner än så länge, men det är ju inte så konstigt. nu ska jag sova tills sara kommer hem.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0