I know everything happens for a reason, but sometimes I wish I knew what that reason was.



det har gått exakt en vecka nu sen jag flyttade hit, och det är bara bra ännu. förutom att jag lever som en luffare nu tills vi får lägenheten, men det är skit samma. har skrivit på kontraktet i veckan, så i slutet av den här månaden får vi börja flytta in. gud vad jag kommer trivas, sjukt fin lägenhet. 

jag börjar jobba på måndag. kommer bli jobbigt i början nu när jag inte är van att jobba, men det går fort att komma in i det. har mycket att lära och ta in, så i helgen blir det lugnt. annars är ja död på måndag.

jag jim och sebbe ska laga någon gomiddag ikväll, och bara vara inne. igår var det strålande sol och vår, inte ens lite snö, men imorse då vi vaknade så har det kommit blötsnö, sjukt irriterande.

ska gossa ner mig i soffan och fortsätta se OC nu tills dom kommer från gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0