people cry, not because they're weak. it's because they've been strong for too long.



jag har ont i varenda kroppsdel och jag känner att jag är påväg att bli sjuk. det får inte hända NU! har snart packat ihop mitt liv, och det är sjukt jobbigt, men det kommer att bli sjukt skönt då det väl är klart.

som det ser ut nu så kommer flytten att gå på torsdag kväll/natt, så det är bara att ligga i. jag hinner inte vila eller ta det lugnt en sekund, men what to do? allt kommer att falla på sin plats eftersom.

trodde faktiskt inte att det skulle kännas jobbigt en sekund, men det är såklart det gör. hatar att se dom jag älskar och bryr mig om vara ledsen, det är det värsta jag vet. men innerst inne är dom glad och stolta för min skull, och det är de jag får leva på. jag längtar ihjäl mig efter att få börja jobba och få ordning på allting och en riktig vardag. utan en riktig vardag så kommer jag aldrig att bli lyckig, och inte utan min kärlek heller, så jag vet att det här är rätt.

nu ska jag mysa ner mig i soffan innan jag ska och hämta mamma på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0