there is a light that never goes out.



på fredag får vi nycklarna till lägenheten, så ni kan ju gissa vad min helg kommer bestå av? men det ska bli så sjukt skönt, orkar inte vara på vift längre. vill ha mitt, vårt, alla saker på samma ställe och ett hem att komma hem till, det är något jag längtar efter. men nu är det sååå nära :)

har varit världens vårdag idag, sjukt varmt och solen har stekt. känns att sommaren är påväg. tog en timmes prom med stina direkt jag slutat. det går bra på jobbet, glassar mest runt just nu innan alla utbildingsgrejer börjar. men jag gör hellre det än att vara ledig, det kan jag då säga.

gud vad trött jag är nu, skulle lätt kunna sova, men jag kan inte missa bb. nej nej, nu måste jag spärra upp ögonen. natti!


Kommentarer
Postat av: mamma

Saknar dig sjukt mycket....

2011-03-24 @ 04:08:03
Postat av: sandra

nåh, saknar dig med. men ni kommer ju snart ju :)

2011-03-24 @ 06:11:05
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: online essay writers

The shoese should be comfortable first of all. It's necessary for have no problems with your feet.

2012-01-19 @ 08:15:06
URL: http://customessays.ws/essay-writer.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0