bad feelings

just precis vad som infinner sig i min kropp nu. jag som var så glad över att jim skulle stanna hemma hela veckan så ja kunde flytta in, så ringer norgesatansjobbarslen och ber han komma. inte precis dåligt betalt så jag fatta att han far. han behöver ju inte ens betala resan/boendet eller maten själv, dom står för precis allt. alltså han lär ju vara en rich bitch då han kommer. då ska ja passa på att bli bortskämd ;) haha nää..

ett som är säkert är ju att jag saknar han jättemycket, redan! nog om det ..


nu ska iaf jag och pappa packa gymväskorna och fara och pumpa lite muskler. välbehövligt! jag bara fläskar, hela tiden. jag förstår inte vars mitt nya nyttiga jag försvann lixom? haha, jag måste verkligen ta tag i det hära. nä nu ska vi bege oss.


Kommentarer
Postat av: korvolle

psst, det stavas rich

2008-04-08 @ 01:50:15
Postat av: Sandra

äh vafan

2008-04-08 @ 11:40:33
URL: http://sandrrrra.blogg.se
Postat av: jennyw

bokat å klart ! :)

2008-04-08 @ 19:52:30
URL: http://jennywikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0