bad hair day..

det är precis vad jag har lidit av varje dag nu i nån månad, jag kan inte ha det utsläppt. det är i någon konstig längd så det ser bara fult ut att ha det utsläppt. och luggen håller jag på att spara och just nu går det inte att ha nere för den är svinlång, men går ändå inte bakom örat. sen har jag världens utväxt också, den syns ju inte jättemycket då jag själv har brunt hår, men det som växer ut ser grått ut. så jag är i stor behov av en klippning och färgning! men jag håller ju på att spara långt hår, och då våga jag inte klippa mig ifall de blir för kort ;s och så vet jag inte om jag ska ljusa upp håret till sommarn eller om jag ska ha mörkbrunt/svart. så därför går jag med äckelfärg i håret nu
tills jag bestämmt mig. tänkte bara ifall ni undra varför jag är så ful och äcklig i håret ;p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0