en dags helg

nå nu så får jag göra helg, ledig imorgon. sen börjar jag jobba igen på tisdag, men nu har jag bara två veckor kvar och på dom två veckorna jobbar jag bara sex dagar så det ska bli skönt. jag längtar till praktiken på akuten, fytusan.

kvällen igår var väldigt trevlig, var länge sen jag skrattade sådär mycket :D är nog bara i lagets sällskap som jag verkligen glömmer bort allt och bara har kul. jag saknar verkligen laget, men man kan inte spela fotboll bara för den skullen. saknar inte fotbollen alls.. men tur att lagfesterna finns, då får jag ändå vara med på ett litet hörn ;)

       

nu ska jag se det lilla som är kvar av LA ink, sen är det andra avenyn. den bästa tidpunkten på dagen nu är då jim ringer, men ikväll ringer han inte för han har slut pengar :( hela kvällen är förstörd. ska fara och köpa godis och tröstäta.

Kommentarer
Postat av: lisa

va fin du är gumman!

2008-04-20 @ 20:37:10
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0