fotboll

vaknade i morse av att farmor ringde, hade ju glömt att vi skulle och se "mitt lag" som har cup. som spelade bra, ska nog och se finalen ikväll som förhoppningsvis är mot pite :) nog saknar jag laget allt! men fotbollssuget är inte tillbaka ännu, tror faktiktiskt inte det kommer att komma tillbaka heller. det är mest allting runt omkring jag saknar.
 
tobias och erika ligger ännu i sängen så jag får mig inga vänner till att göra våfflor med mig! skitockså. ska gå och göra ett nytt försök till att slita upp dom.

Kommentarer
Postat av: jennyw

Ja men...Vi får skräcka någon annan dag!! :D
Blir ju HP maraton snart. :)

2008-04-06 @ 13:34:58
URL: http://jennywikstrom.blogg.se
Postat av: jennyw

Sate,, men vi får ta de någon fredag då kanske =)

2008-04-06 @ 22:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0