fredag kväll

har precis smällt i mig tre tacos, och feta var dom. så nu puta min mage precis som om ja vore gravid. jag är astrött och kommer somna tidigare än fan. skulle umgås med lisa, men hon vägra komma hit så då får det vara ;) orka inte fara någonstans. ska upp 7 imorgon eftersom att jag börjar 8, kanske cyklar. fårse hur trött jag är..

nå imorse då jag hade duschat så fick jag spykänslor angående mitt hår, så som tur var kunde elli klippa mig. tog inget på längden utan toppade det bara så nu känns det tusen gånger fräschare! tyckte mitt hår och frisyr var svintråkigt så jag bestämde mig för att klippa lugg. lite ovant, men jag är ändå nöjd :)



osminkad, flottig, ofixad frisyr med en slarvtoffs. men man ser iaf hur det blev :)

Kommentarer
Postat av: kix

vad fint :)

2008-04-19 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0