friday night

gomorron! är sjukt trött fast jag sovit bort halva dan.

igår så spenderade jag hela dagen i luleå med min kära farmor och farfar. gud så mycket kläder jag hittade, men det blev ändast två tröjor. hinner bli så less om jag köper sommarkläder nu, även fast ja inte använder dom, men dom ligger ju ändå i min garderob och skräpar. sen när jag kom hem var det bara att slänga i sig maten och sen fara till lisa och sen vidare till skotercrossen. hade väldigt trevligt där :) sen skull vi bara hem för att snygga till oss och sen till anna. var tänkt att vi skull festa ordentligt, men bara lisa försvann därifrån. jag stannade och umgicks med annas family och det var trevligt det med :) sedan dök en full pappa upp hos anna och vi blev kvar ganska länge, fast att jag var trött som fan. låg mest och sov i annas säng, haha..

idag så ska jag städa rummet, som är väääldigt välbehövligt. sen vette tusan. vill gå ut och äta, någon som är sugen att följa? hör av dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0