godmorgon

trodde det skulle vara strålande sol idag så man kunde bli lite brun i ansiktet, men icke. då rök mina planer för dagen och jag försökte hitta på nya med pappa, men han dissa mig. hade vela fara och äta lunch någonstan eller nått, är trött på att sitta inne och mögla. alla kompisar jobba eller är på skolan så dom har ja räknat bort för länge sen, så mitt sista hopp är mamma, men hon kommer inte heller idas. så jag kanske drar på mig gymkläderna och far och gyma? jag har tandvärk som satan, det bara pulserar. måste nog ringa tandläkarn, men jag hatar att gå dit. tror inte ens dom kan fixa felet, för de är nå konstigt med tandställningen och det fattar inte tandläkarna i kalix sig på. så det får vara.

jag har sånt shoppingsug heeeela tiden, fast jag är fattig. vill köpa massvis med sommarkläder redan nu, är så rädd att allt jag vill ha ska ta slut ;) så jag ska nog åka med farmor på arcus mässan i helgen och sen på stan och shoppa lite :)


nu börjar det bli riktigt jobbigt det här, saknar jim som fan. kan inte tänka på nått annat än han. jag tycker han kan ta sitt pick och pack och komma hem till mig! 



 

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack gumman! Det kändes bra, och egentligen borde vi faktiskt prata mer med varandra, för jag tror vi förstår varandra mer än vi tror :)

2008-04-21 @ 13:29:46
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0