halkbanan

hahaha, har fått skratta så mycket så ja höll på att svettas ihjäl. nu vet jag iaf hur det känns att snurra runt med bilen som en karusell, även hur det känns att köra upp i en snödriva :D det var iaf skitkul! jag är inte värst, så då känns de lugnt. om jag nu någon gång kommer få sladd någongång eller så, då vet jag iad hur jag ska hantera bilen och det är ju bra :) förresten så var jag inte ensam om att klanta mig ;) eller klanta och klanta, lära kan man mer kalla de :D

ikväll ska jag inte träna, jag är slö. ska istället köpa mig en stor fet godispåse och ligga hemma. eventuellt plugga lite teori ;p mycket mer har inte hänt idag, så jag har inget mer att skriva om..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det låter som en utmärkt ide, och denna gången bara du och jag! Så vi kan prata ut ordentligt. Vin blir bra. SÅ pappa köpa ost och kex ;)

2008-04-22 @ 23:40:21
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se
Postat av: Lisa

Joo lördag låter bra, jag längtar! ;)

2008-04-23 @ 12:08:13
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0